Bine ai venit pe blogul Elmio!

Află despre cum începi să slăbești?

Ce trebuie făcut în primul rând?

Află despre cum începi să slăbești?. Nutriționiștii vor spune în unanimitate că primul lucru de făcut este să vă schimbați obiceiurile alimentare. Desigur, acest lucru nu se poate face rapid, organismul trebuie să se obișnuiască treptat cu noua dietă, astfel încât aceste modificări să nu devină stresante pentru aceasta și să nu afecteze starea de sănătate.

Vă sfătuim în primul rând să vă gândiți cum să stabiliți un echilibru apă-sare în organism. 

Beți cantități suficiente de apă curată, calculați aportul de proteine, calorii, grăsimi și carbohidrați și mâncați alimente care îndeplinesc aceste calcule. Un astfel de proces ar trebui să dureze în mod ideal o săptămână sau mai mult. Dacă este necesar, după o anumită perioadă de timp, acesta poate fi duplicat. În acest moment, trebuie să beți de la un litru și jumătate la doi litri de apă pe zi. Dacă vorbim despre pierderea în greutate vara, atunci cantitatea de apă, desigur, ar trebui mărită.

Ce ar trebui sa includa dieta dvs.

 Dieta dvs. ar trebui să includă următoarele alimente: legume, carne albă, pește, nuci. Eliminați alimentele cu amidon, produsele de patiserie. Puțin mai târziu, după ce a trecut prima etapă, dieta poate fi extinsă și include alimente foarte diferite. Nutriționiștii sunt unanimi în opinia lor că pierderea în greutate nu ar trebui să devină o grevă a foamei dură. Dorința de a fi frumos și subțire este naturală și lăudabilă, dar în același timp, sănătatea nu trebuie uitată în niciun caz. 

Află despre cum începi să slăbești?
Cum iti dai seama ca trebuie sa slabesti?
Cum începi să slăbești?

Toți cei care sunt cel puțin familiarizați cu întrebarea știu despre existența unei astfel de definiții ca indice de masă corporală. Constă în faptul că greutatea trebuie împărțită la înălțimea pătrată. Cu toate acestea, astăzi această metodă este considerată învechită, deoarece are multe erori. Există astăzi o altă tehnologie utilizată, numită măsurarea bioimpedanței.  

Această tehnologie este acum utilizată pentru a diagnostica compoziția corpului uman atât în ​​clinici, cât și în cluburi sportive. Esența sa este că rezistența electrică este măsurată în diferite părți ale corpului. Metoda ajută la determinarea procentului de grăsime și mușchi din corpul uman. Rezultatele acestui studiu te ajută doar să începi să slăbești corect, după cum necesită corpul tău. 

La urma urmei, persoanele care la prima vedere au o constituție aproape identică pot avea compoziții complet diferite de grăsime și mușchi în corp. De exemplu, dacă procentul de grăsime din corpul uman depășește procentul de mușchi, atunci, pe lângă corectarea nutriției, va trebui să se angajeze serios în sport pentru a pierde în greutate. Și dacă procentul de grăsime este mai mic și există mai mult mușchi, atunci corectarea dietei va fi o măsură suficientă pentru a obține un rezultat eficient.

Există și alte metode care ajută la determinarea necesității de a acționa și de a corecta figura. De exemplu, îți poți măsura talia. Există o regulă conform căreia talia unei femei nu trebuie să depășească 80 de centimetri în volum, iar cea a unui bărbat – 94. Dar această metodă poate fi însoțită și de erori grave. 

Se poate concluziona că măsurarea bioimpedanței este cea mai optimă dintre metodele de mai sus.

Află despre cum începi să slăbești?
Ce se intampla daca dietele nu dau rezultatul dorit?
Află despre cum începi să slăbești?

Experții sunt convinși că motivele excesului de greutate rezidă invariabil în deficiența oricăror substanțe din corpul uman. De exemplu, în dragostea sub vârsta de patruzeci și cinci de ani, corpul poate deveni deficit de vitamine D sau B12 sau antioxidanți. Tulburările în funcționarea glandei tiroide pot provoca, de asemenea, excesul de greutate. La vârsta de peste patruzeci și cinci de ani în organism, poate apărea o lipsă de hormoni sexuali. Din toate aceste motive, primul pas ideal pentru cei care decid să slăbească va fi promovarea anumitor teste.

Nutriționistul vă va spune ce teste trebuie să faceți. Rezultatele testelor vor putea înțelege de ce dietele nu au avut efect. Pe baza rezultatelor testelor, nutriționistul vă va îndruma în modul exact în care trebuie să vă reglați dieta pentru a vă direcționa corpul către obiectivul prețuit. 

Află despre cum începi să slăbești?
Cum profitati la maximum de sporturile dvs. preferate?

După cum știți, pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit caloric în organism, adică să cheltuiți mai mult decât consumați. Reducerea aportului de calorii asigură nutriție, în timp ce cheltuielile cu calorii oferă activitate fizică. 

Deci, cum începi să te antrenezi?

În prima etapă, cel mai optim număr de clase va fi de două ori pe săptămână. După o anumită perioadă de timp, puteți începe să exersați de trei ori pe săptămână. Optează pentru exerciții aerobice – este cel mai eficient în a te ajuta să arzi grăsimile. În timpul aerobicului, vasul cardiovascular funcționează cât mai activ posibil și acest lucru ajută foarte mult la arderea grăsimilor. Nu uitați de activitățile cu greutate redusă, de exemplu, gantere sau greutăți ușoare.

Cu toate acestea, așa cum am menționat mai sus, primul pas este de a găsi cauza excesului de greutate. Lupta – numai după definirea lor.

Dacă aveți peste patruzeci de ani, atunci cea mai probabilă cauză a excesului de greutate este slăbirea funcției sistemului digestiv. Este necesar să examinați organele digestive și să restabiliți funcționarea normală a acestora. În majoritatea covârșitoare a cazurilor, un metabolism slab poate fi cauzat de disfuncționalități ale sistemului hormonal. Din acest motiv, este necesar să găsim cauza cât mai curând posibil și să începem să luptăm împotriva ei. 

Dacă săriți peste acest pas important, chiar și greutatea pierdută se va întoarce în curând și vă veți pierde timpul și energia doar pentru a pierde în greutate. Amintiți-vă că, dacă înțelegeți mai întâi specificul fiziologiei dvs., atunci veți scăpa cu siguranță de kilogramele în plus pentru totdeauna, și nu temporar.

După ce treceți examenele necesare și treceți testele, va trebui să începeți să vă curățați activ corpul. Va pune bazele potrivite pentru o fază activă de succes a pierderii în greutate.

Astăzi este foarte ușor să curățați corpul. Este suficient doar pentru a vă corecta dieta corect. Acest lucru vă va ajuta să vă curățați sistemul digestiv rapid și eficient. Beți apă curată înainte de mese și respectați o dietă absorbantă. Include alimente precum varză, castraveți, ridichi și ierburi. Toate aceste legume conțin fibre și sunt foarte eficiente pentru a ajuta la stabilirea metabolismului în organism.

Și numai după ce ați trecut toate etapele enumerate, puteți cumpăra în siguranță un abonament la sală. În acest stadiu, acest lucru este necesar pentru a pierde în greutate și a consolida vasele de sânge. Este prea devreme pentru a vorbi despre câștigarea masei musculare.

Iată câteva reguli la care experții recomandă respectarea:

  • Evitați să mâncați 1,5 ore înainte de antrenament;
  • Bea apă cu înghițituri mici pe tot parcursul antrenamentului. Amintiți-vă că trebuie să beți nu mai mult de 500 ml într-o singură lecție;
  • După terminarea antrenamentului, ar trebui să încetați să mâncați 2-3 ore. În acest caz, ar trebui să beți apă. Trebuie să bei aproximativ un litru. O alternativă la apă este permisă sub formă de ceai de plante;
  • Când ardeți grăsimi, ar trebui să mâncați carne numai în prima jumătate a zilei. În acest caz, proteinele pe care le conține carnea vor ajuta la refacerea organismului, fără a stimula creșterea musculară activă;
  • Monitorizați cu atenție distribuția activității fizice. Un set de antrenamente ar trebui să înceapă cu un antrenament scurt de treizeci de minute, în timp ce își mărește durata cu cinci până la zece minute după o zi. Acest lucru va ajuta la menținerea stresului departe de corpul dumneavoastră.

Câteva sfaturi pentru o slăbire eficientă

Dieta și sportul sunt tovarăși de neînlocuit ai pierderii active în greutate. Dar în niciun caz nu trebuie să uităm că nici cea mai eficientă dietă nu te va face subțire și subțire dacă nu îți schimbi tiparul alimentar și stilul de viață în general. Chiar și cel mai eficient exercițiu nu vă va oferi rezultatele dorite dacă petreceți restul timpului întins pe canapea. 

Pentru a pierde în greutate și a menține rezultatul pentru o lungă perioadă de timp, va trebui să vă reconsiderați stilul de viață și să găsiți puterea de a face unele ajustări la acesta. Introduceți noi obiceiuri sănătoase în viața voastră și atunci veți vedea cu adevărat rezultatul!

Deci, iată ce ar trebui să faceți:

Bea o cană cu apă înainte de a mânca. acest lucru este necesar pentru a menține echilibrul apă-sare normal. Apa îți va umple puțin stomacul, așa că te vei umple mai repede și, prin urmare, vei putea mânca mai puțin.

Adăugați cât mai multă varietate posibilă dietei. Puteți găsi analogi cu cel mai mic conținut caloric pentru produsele dvs. obișnuite. Și în niciun caz nu faceți acest lucru brusc, netezimea procesului este importantă aici. Crede-mă, dacă ți se pare că nu poți refuza unele produse, atunci ți se pare doar pentru tine. Obiceiurile nu sunt altceva decât obiceiuri, inclusiv atunci când vine vorba de nutriție. Trebuie doar să vă schimbați tiparul alimentar treptat. Vei vedea singur. cum, după ceva timp, nu-ți vei aminti produsele dăunătoare, fără de care nu ți-ai putea imagina viața de ieri.

Nu te priva complet de dulciuri. Pentru mulți, este pur și simplu imposibil să abandonezi complet dulciurile. Dar frumusețea este că nu trebuie! Puteți exclude pur și simplu chifle, prăjituri, plăcinte din dietă – în general, toți cei mai agresivi carbohidrați rapizi. Dar, în același timp, lăsați ciocolata neagră în dietă. Va fi o alternativă delicioasă la produsele din făină, în plus, ciocolata neagră este foarte sănătoasă.

Obișnuiește să mănânci cât mai încet posibil. 

Acest lucru vă va ajuta să mâncați mai puțin. Problema este că semnalul că corpul este plin merge de la stomac la creier cu o anumită întârziere, motiv pentru care puteți mânca mai mult în timpul meselor decât ar trebui. Prin urmare, vă sfătuim cu tărie să vă luați timp și să vă ascultați corpul.

Folosiți regula mâinii pentru a determina dimensiunea optimă de servire. Principalul lucru este să ne amintim că acest lucru trebuie făcut înainte de a pune mâncarea pe farfurie. Trebuie să recunoașteți că va fi mult mai ușor să introduceți imediat cantitatea optimă de alimente decât să vă convingeți să nu terminați porția în timp ce mâncați.

Evitați băuturile răcoritoare cu zahăr și sucurile cumpărate din magazin. Mulți oameni uită că caloriile pot fi consumate nu numai, ci și beat. Prin urmare, cu o restricție severă asupra alimentelor, trebuie amintit că băuturile răcoritoare și sucurile zahărului din fabrică sunt aproape la fel de mult o bombă de carbohidrați ca prăjiturile și chiflele.

Încearcă să nu mori de foame în timpul zilei. Dacă în timpul zilei nu aveți timp să mâncați și seara vă recuperați în mod activ timpul pierdut, acest lucru vă amenință și cu kilogramele în plus. Cu astfel de intervale uriașe între mese, se trezește un apetit foarte puternic. Nu este greu de ghicit unde duce.

Ce trebuie evitat.

Evitați chipsurile, floricelele, biscuiții și alte gustări. Sunt foarte bogate în calorii și dăunătoare, cu siguranță nu vor da senzație de sațietate, dar sunt destul de capabili să distrugă stomacul. Dacă aranjați în mod sistematic gustări pentru dvs. cu astfel de alimente, la un moment dat corpul dvs. va depune o plângere cu privire la acest lucru.

Obișnuiește-te cu o cină devreme. Merită să luați cina cât mai devreme și în același timp să folosiți cât mai puțină mâncare. Mai mult, mâncarea trebuie să fie ușoară, săracă în calorii. Respectând aceste reguli, veți evita kilogramele în plus și nu veți avea probleme cu somnul.

Dormi cât mai mult. Dacă nu dormi suficient, atunci un apetit activ se poate trezi în corp ca răspuns. Există o înlocuire a somnului cu alimente, în plus, alimente bogate în calorii și dăunătoare, cea care de obicei captează orice negativ din viața noastră. Desigur, acest lucru duce și la kilograme în plus.

După cum puteți vedea, recomandările sunt destul de simple, nu va fi dificil să le urmați. Trebuie doar să faceți un mic efort pentru a stabili noi obiceiuri și a deveni o bucurie.

Sperăm că materialul nostru de astăzi vă va ajuta pe drumul către obiectivul dvs.

Mult noroc!


Alte Articole Elmio:

0 0 votes
Rating Articol
Subscribe
Notify of
guest
2 Comentarii
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Află despre cum începi să slăbești?; […]

trackback

[…] Află despre cum începi să slăbești?. […]

EnglishItalianRomanian