Bine ai venit pe blogul Elmio!

Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire

Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire. Este dificil să găsești o persoană care să nu viseze la o figură frumoasă. Desigur, puțini oameni fac un efort pentru a se asigura că corpul capătă în cele din urmă forma și ușurarea mult așteptate. O siluetă frumoasă este munca. Aceasta este o instruire constantă, efort pe sine, restricție în alimentație. Dar rezultatul merită. Nu este suficient doar să nu mănânci: excesul de greutate poate dispărea, dar cifra din aceasta nu va dobândi forma dorită. Într-un corp sănătos, o minte sănătoasă, așa cum se spune faimoasa zicală. Acesta este cazul. 

Psihologii au efectuat o serie de studii care arată că practicarea sportului îmbunătățește nu numai cifra, ci și bunăstarea generală, îmbunătățește starea de spirit, chiar ajută să facă față depresiei fără pastile dăunătoare și alte lucruri.
Puteți face sport atât în ​​sala de fitness, cât și singur, acasă. Și este foarte posibil să obțineți rezultate decente în acest caz. Dacă sunteți hotărât să vă îndreptați către obiectivul dvs., cu siguranță vă veți atinge obiectivul. Nu contează dacă pereții sălii de fitness te înconjoară sau dacă ești acasă. Cel mai important lucru este atitudinea și voința ta.

Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire.

Recent, mulți oameni aleg să facă sport acasă. Oamenii bine motivați, care nu se tem de eșec, obțin succesul. Veți avea nevoie de timp liber pentru antrenament și de o mare dorință de a avea succes. Dacă nu există nicio ocazie de a vizita cluburile de fitness, atunci acesta nu este un motiv pentru a amâna lucrul la silueta ta pe spate. Începeți cursurile acasă și faceți exerciții fizice în mod regulat, apoi visul dvs. de o figură frumoasă și potrivită se va împlini cu siguranță.

Beneficiile și daunele fitnessului

Sportul este util, aproape toată lumea știe asta. Care este mai exact beneficiul fitnessului?

Beneficiu

Întărirea corpului . Când mergem pentru fitness, ne sporim rezistența, forța, devenim mai flexibili, mobili, postura se îmbunătățește, mușchii devin mai puternici. Acest lucru aduce mari beneficii organismului.

Pierderea excesului de greutate . Pentru mulți, acest punct este principalul. Lupta împotriva excesului de greutate devine principalul motiv pentru începerea sportului pentru mai mult de jumătate din oameni.

" În timpul orelor de fitness, grăsimile sunt arse în mod activ, astfel încât kilogramele în plus dispar și se dezvoltă masa musculară. Și cu o nutriție adecvată, corpul ia energie pentru a „deservi” mușchii din rezervele de grăsime. Dar este important să rămânem la o nutriție adecvată aici. "

Achiziționarea de frumoase curbe ale corpului . Cursurile de fitness ajută corpul să fie în formă, în formă și frumos.

Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire.

Ai un metabolism mai bun . 

Rata proceselor metabolice crește, ceea ce ajută la îmbunătățirea funcționării tractului gastro-intestinal și a stării corpului în ansamblu.

Prevenirea bolilor sistemului cardiovascular

Fitness ajută la întărirea imunității la diferite tipuri de boli. A merge la sport și a-ți întări corpul este mult mai util decât să iei pastile pentru a îmbunătăți imunitatea. La urma urmei, după cum știți, vindecă un lucru, îl strică pe celălalt. Mai bine alege sportul decât drogurile.

Beneficii pentru femeile gravide

Fitness-ul este un ajutor excelent pentru viitoarele mame în menținerea siluetei, are și un efect pozitiv asupra bebelușului. Trebuie doar să vă amintiți că femeile aflate într-o poziție trebuie să aleagă exerciții pe care le pot efectua cu siguranță.

Femeile însărcinate au o serie de restricții în ceea ce privește sportul, este important să le cunoaștem pentru a elabora un program de exerciții care nu dăunează nici viitoarei mame, nici bebelușului.

Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire.

Îmbunătățirea sănătății mintale

Exercitarea este un mod excelent de a-ți ridica spiritul, de a te ajuta să faci față rapid stresului, să te distragi de la probleme, să te auzi și să-ți înțelegi corpul. Cel care este în armonie cu el însuși și cu corpul său este mai puțin susceptibil la orice influență negativă din exterior. 

Îmbunătățirea stimei de sine.

Este întotdeauna plăcut să vezi că oamenii au grijă de tine și îți admiră silueta. Din aceasta, o persoană pare să crească aripi! Când alte persoane vă observă eforturile, este foarte plăcut. Îți vezi reflexia în oglindă și te bucuri de ea.

Ajută la îmbunătățirea autodisciplinei… 

Cursurile de fitness dezvoltă punctualitatea și disciplina într-o persoană. Mulți dintre cei care încep să facă sport, renunță la obiceiurile proaste și trec la o dietă sănătoasă. Corpul este infinit recunoscător pentru acest lucru.

Totul se referă la beneficiile fitness-ului, dar are și laturi negative. Este important să le cunoașteți pentru a nu vă face rău.

Dăunează,

Caracteristici individuale.

 Cu toții suntem diferiți și fiecare dintre noi are propriile noastre caracteristici. Este posibil ca unele dintre ele să nu fie compatibile cu activitățile de fitness, acest lucru trebuie avut în vedere.

Boli.

Există o listă a bolilor în care clasele de fitness sunt contraindicate, deoarece în locul beneficiilor așteptate, acestea vor provoca doar rău. Acestea includ:

  • Boli oncologice (în acest caz, orice fel de fitness este interzis);
  • Fragilitate crescută a oaselor (fără sarcini de putere);
  • Aritmie, hipotensiune, tahicardie, hipertensiune și alte boli de inimă (este necesar să se excludă antrenamentele grele cu sarcini grele);
  • Probleme cu tractul gastro-intestinal, afecțiuni hepatice și renale, vene varicoase (nu vă puteți angaja în antrenament de forță);
  • După o operație, o boală (începeți cursurile numai după o perioadă de recuperare);
  • Boli ginecologice (trebuie să încetați să faceți sport pentru perioada de tratament).

Dacă te îndoiești dacă este posibil să faci sport cu boala ta sau dacă vrei să știi cât de mult poți încărca corpul în cazul tău, atunci trebuie să consulți un medic pentru sfaturi. El vă va evalua poziția din punct de vedere profesional și va trage o concluzie cu privire la beneficiile practicării sportului special pentru dvs.

Este important să știți că, chiar dacă nu aveți niciun motiv aparent pentru a vă opri din practicarea sportului sau pentru a reduce sarcina, dar aveți vârsta de 45 de ani, atunci trebuie să reduceți numărul de exerciții, reducând astfel sarcina pe corp.

Exercitarea exercițiilor prea des

Dacă vă epuizați corpul cu antrenamentele, nu-i acordați timp să se refacă, atunci nu poate fi vorba de niciun efect pozitiv din sport. Corpul se va slăbi din cauza multor stresuri.

Performanță exercitarea necorespunzătoare . În cazul în care faceți exercițiul într-un mod greșit, corpul poate fi, de asemenea, rănit. Acest lucru este valabil mai ales pentru antrenamentul de forță.

Desigur, a face fitness aduce mai multe beneficii decât rău. Dar, pentru a elimina impactul negativ al antrenamentului asupra corpului, ar trebui să știți ce contraindicații aveți pentru practicarea sportului.

Fitness la domiciliu: argumente pro și contra

A face sport acasă are avantajele și dezavantajele sale.

Pro:

Capacitatea de a economisi bani. Pentru a vă antrena în sala de gimnastică, va trebui să plătiți pentru un abonament. În plus, după ce faceți sport, vă recomandăm să vă mulțumiți cu un cocktail de la barul cu plante sau alte bunătăți. Toate acestea îți vor atinge și portofelul. Puteți merge la sală fără apă, apoi trebuie să o cumpărați la sală, unde costul este mai mare decât în ​​magazin. Chiar dacă uneori vă răsfățați cu aceste deșeuri neprevăzute, la sfârșitul lunii, nu poate apărea o sumă atât de mică.

Libertatea de acțiune. Ai dreptul să decizi singur când te vei antrena, cât timp, în ce ritm. De asemenea, puteți combina programul de antrenament, aduceți ceva nou la fiecare lecție. Depinde de dvs. pe ce vă concentrați în fiecare antrenament.

Economisind timp. Nu trebuie să pierzi timpul mergând la sală. Puteți face temele atât înainte, cât și după muncă, chiar atunci când vă este convenabil. Nu trebuie să vă adaptați la programul de lucru al sălii de gimnastică, antrenor, vă faceți propriul program.

Lipsa complexelor. Nimeni nu te urmărește acasă, așa că este foarte convenabil pentru cei care sunt jenați să efectueze exerciții în fața altora în sala de gimnastică. Nu veți avea complexe cu privire la faptul că ceva nu funcționează, că arătați urât. Acasă, vă puteți relaxa și vă puteți concentra doar pe antrenament, fără a fi distras de nimic.

Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire.

Minusuri:

Lipsa oamenilor cu aceeași idee. Este interesant și eficient să studiezi împreună cu alte persoane. Ești unit de un scop comun, ai interese similare. Poate că veți găsi prieteni în sala de sport, veți comunica în plus față de antrenament, veți împărtăși experiențe și sfaturi utile.


Cursuri fără antrenor. Dacă te hotărăști să exersezi acasă, atunci antrenorul tău ești tu. Oricât de tare ai fi cu tine, atât de mult te vei antrena. Dă-ți puțină libertate, atunci antrenamentul nu va fi suficient de eficient. În cazul în care autocontrolul dvs. este șchiop, un antrenor vă va ajuta foarte mult. El este cel care vă va face să efectuați cantitatea de exercițiu necesară și eficientă.

Omiterea antrenamentelor.  Acesta este și un minus. Nimeni nu te controlează, nu există abonament plătit în geantă, așa că dacă anulezi antrenamentul astăzi, nimeni nu va avea de suferit. Acesta este modul în care ați putea gândi și a sări peste curs. Antrenorul nu va certa, broasca nu vă va sugruma pentru abonamentul cumpărat. Dar și acest lucru este rău. În practicarea sportului, regularitatea este importantă, în acest caz veți obține cu siguranță succesul. În caz contrar, puteți reduce nivelul de încărcare la un nivel minim, vă puteți face milă de voi înșivă și nu vă veți atinge niciodată obiectivul.

Exerciții de slăbire

Deci, dacă sunteți hotărât să începeți cursuri de fitness acasă, vă vom oferi un exemplu de mai multe exerciții pe care le puteți face acasă. Amintiți-vă că cel mai bine este să începeți tranziția către o nutriție adecvată imediat ce începeți să vă exercitați. Bea mai mult, lichidul îndepărtează toxinele din corp, ajută la activitatea tractului gastro-intestinal. 

Nu neglijați o dietă sănătoasă, dacă faceți fitness, dar în același timp vă bazați pe fast-food în fiecare zi, nu veți obține rezultatul scontat. Prin urmare, este necesar să abordăm problemele pierderii în greutate într-un mod cuprinzător: alimentație sănătoasă, fitness, băut suficientă apă.

" Amintiți-vă: dacă doriți să strângeți o anumită parte a corpului (fund, burtă, șolduri etc.), nu trebuie să faceți exerciții doar pe acea parte. Toți mușchii ar trebui să fie implicați. Acest lucru va ajuta la evitarea dezechilibrului corporal. "

Este util să folosiți creme pentru corp care vor face pielea suplă și strălucitoare.

Un set de exerciții

Încălziți-vă . Aceasta este o necesitate înainte de orice antrenament. Mușchii trebuie să fie pregătiți pentru încărcare, așa că trebuie întinși bine. Luați 5-10 minute.
Important! Pauza dintre exerciții ar trebui să fie de aproximativ 30 de secunde. În acest caz, grăsimile sunt arse mai activ.

Squats . Așezați picioarele la lățimea umerilor și întindeți brațele în fața dvs. Faceți genuflexiuni și țineți spatele drept. Genunchii nu trebuie să depășească linia degetelor de la picioare, unghiul de ghemuire ar trebui să fie de 90 de grade. (25
x 2 seturi) Antrenament cardio: sări coarda timp de 2 minute sau aleargă în poziție.

Flotări . Luați o poziție culcată și faceți flotări. (20 de ori în 2 seturi)
Antrenament cardio.

Răsucire . Culcați-vă pe spate, îndoiți genunchii, lăsați-vă picioarele pe podea, aduceți mâinile în spatele capului. Ridicați ușor corpul, ridicați omoplații de pe podea și reveniți la poziția inițială. (De 25 de ori în 2 seturi).

Următorul este antrenamentul cardio.

Ridicarea bazinului cu un picior . Întindeți-vă pe spate, îndoiți genunchiul și așezați-l pe podea și ridicați-l pe celălalt în unghi de 45 de grade. Ridicați partea inferioară a spatelui cu bazinul, fixați această poziție timp de 5 secunde. Reveniți la poziția de pornire. (10 lifturi pentru fiecare picior, 2 seturi).

Următorul este antrenamentul cardio.

Flotări laterale . Întindeți-vă pe partea laterală, țineți picioarele drepte împreună, cu mâna cea mai apropiată de podea, apucați-vă deasupra spatelui inferior și plasați-vă pe umărul opus. Pune cealaltă mână pe podea. Efectuați o împingere în această poziție, asigurându-vă că corpul nu este implicat. (De 10 ori pe fiecare parte, 2 seturi).

În continuare – Antrenament cardio.

Scândură . Stai întins pe burtă pe podea. Îndoiți brațele la coate la un unghi de 90 de grade, puneți accentul pe coate și degetele de la picioare, care trebuie să fie drepte. Asigurați-vă că întregul corp este drept, fără a vă îndoi. Strângeți mușchii feselor și abdomenului și rămâneți în această poziție. (2 seturi de 30 de secunde).

Întinderea

Se întinde timp de 10 minute. Astfel, întregul exercițiu ar trebui să vă ia o jumătate de oră sau 40 de minute. Cel mai bine este să aranjați un astfel de plan de antrenament de 3 ori pe săptămână, dar alegeți nu zile la rând, dar acordați-vă o zi sau două pentru a vă odihni.

În alte zile, puteți înota, alerga și face exerciții de întindere. Dar uită de trândăvie. Este principalul tău dușman.

După o săptămână de astfel de antrenamente, veți obține primele rezultate, deși încă nu prea sesizabile. Mușchii tăi vor deveni mai puternici, pielea ta va deveni mai elastică și mai încordată, îți vei crește puterea și vitalitatea, cu siguranță o vei simți! Principalul lucru este să începeți, așa că oferiți-vă instalația pentru a rezista cel puțin o săptămână în noul regim, încetul cu încetul vă veți obișnui și veți simți ceea ce ați câștigat făcând fitness acasă.


Alte Articole Elmio:

0 0 votes
Rating Articol
Subscribe
Notify of
guest
3 Comentarii
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire; […]

trackback

[…] Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire; […]

trackback

[…] Fitness la domiciliu – Exerciții de slăbire; […]

EnglishItalianRomanian