Bine ai venit pe blogul Elmio!

Scapa de balonare

Mâncare care te face să te balonezi

Mâncare care te face să te balonezi. Îți amintești acea senzație neplăcută din stomac, de parcă tocmai ai fi mâncat un balon? Iar rochia strânsă stă imediat într-un fel diferit, de parcă ai mânca un elefant întreg cu această lingură de înghețată. Nu, nu v-ați recuperat ca dimensiune, doar în următoarele câteva ore va exista un „război atomic” în stomac, care, totuși, ar fi putut fi evitat știind ce alimente sau combinațiile lor provoacă balonare.

Balonarea nu este doar neplăcută, ci și extrem de inestetică. Apare datorită formării de gaze în intestine, care ne sparg literalmente stomacul, ca sute de baloane. Motivul este de obicei utilizarea unui anumit număr de produse, care fie ele însele sunt slab absorbite în corpul nostru, fie alcătuiesc o combinație „explozivă” între ele. Adesea, apare o senzație de supraaglomerare din cauza absorbției prea rapide a alimentelor, care provoacă aer în stomac.

Pentru a evita astfel de senzații, trebuie să monitorizați nu numai viteza de a mânca, ci și ce anume trimiți acum în gură. Am adunat câteva dintre cele mai izbitoare exemple de produse care sunt mai bine să le refuzați dacă sunteți într-o rochie strânsă, la o întâlnire sau pur și simplu nu doriți să simțiți disconfort în stomac.

Pâine albă, chifle

Produsele coapte din făină de grâu sunt în general un produs care este cel mai bine eliminat din dieta ta. Fabricat din boabe rafinate și complet prelucrate, acesta nu oferă beneficii speciale, de neînlocuit pentru sănătate sau corp. În plus, rețeta clasică își asumă conținutul de zahăr și drojdie din pâine. Ambele produse contribuie la gazare. Când alegeți pâinea, acordați atenție uneia care este făcută fără utilizarea drojdiei (cel mai adesea, va fi, desigur, negru sau gri) sau a cerealelor integrale. Ambele sunt cele mai sănătoase alternative la chiflele albe moi.

Apă carbogazoasă

Băuturile bogate în hidrocarburi cresc temporar volumul stomacului datorită acumulării de gaze din băutură. Balonarea va dura de la o oră la trei și va fi însoțită de greutate și disconfort. În plus, cel mai adesea apa carbogazoasă este o băutură dulce care conține o cantitate incredibilă de zahăr, care, din păcate, nu vă va părăsi corpul după câteva ore, ci va rămâne în ea, ascunzându-se în depozitele de grăsimi.

Produse adipoase

Cipsurile preparate comercial, cartofii prăjiți și alte preparate rapide sunt alimente nesănătoase și, sincer, dăunătoare. Severitatea, balonarea, disconfortul în abdomen vor fi garantate în orice caz. Aceste alimente conțin cantități mari de zahăr, sare, condimente, diverși conservanți și alți aditivi chimici care nu ne îmbunătățesc deloc sănătatea. Printre altele, mâncarea rapidă este bogată în grăsimi trans, care pot provoca inflamații în stomac.

Brânză de vaci sau iaurt cu gem

Deși aceasta este una dintre cele mai populare opțiuni de mic dejun, combinarea toppingurilor dulci și a proteinelor nu este o idee grozavă. Pentru digestie, acest amestec este extrem de dificil: proteinele sunt descompuse mult timp și cu un scârțâit, iar gemul, între timp, începe să fermenteze. Ce se întâmplă în continuare, credem că ai ghicit.

Inghetata

Delicatetea preferată a copilăriei este plină de multe înșelăciuni. Nu numai că este o adevărată bombă de zahăr, dar provoacă și balonare, deoarece necesită condiții speciale pentru digestie. Mâncarea extrem de rece și chiar conținând lactoză nu este atât de ușor de digerat în stomacul nostru. Rețineți acest lucru atunci când comandați încă o dată câteva bile din această delicatesă la un restaurant.

Strugurii

Strugurii dulci și gustoși sunt, din păcate, greu de digerat. Provoacă formarea crescută de gaze în stomac și provoacă întotdeauna balonare. Aceleași fructe care sunt mai bine să nu fie consumate în situații critice includ mere și piersici. Faptul este că fructele bogate în fructoză (includ și pere și pepeni, struguri) necesită multă energie din organism pentru a fi digerate și anumite enzime, cu care mulți au probleme. Strugurii au, de asemenea, o piele dificil de digerat. Ca o consecință a tuturor – balonare.

Carne procesata

Această categorie include toate produsele din carne industriale care au fost preparate fără participarea dvs.: conserve, cârnați, cotlete de magazin – adică orice produse semifabricate. Nutriționiștii și medicii recomandă excluderea completă a acestor alimente din dietă, întrucât, pe lângă numeroase „substanțe chimice”, acestea conțin grăsimi nocive, care sunt cauza obezității și a bolilor de inimă, și contribuie, de asemenea, la apariția proceselor inflamatorii în stomac. Revenind la subiectul nostru principal, cârnații și cârnații conțin o cantitate mare de sodiu, care în exces duce la retenția de lichide în organism și, ca urmare, la edem. Pentru dvs., aceasta înseamnă o senzație de greutate în abdomen și creșterea temporară a acestuia în dimensiune.

Gumă de mestecat și dulciuri fără zahăr

Astfel de produse, pentru a purta cu mândrie eticheta fără zahăr, îndepărtează zahărul natural din formulare, înlocuindu-l cu analogi precum xilitol, sorbitol și maltitol. Astfel de înlocuitori sunt digerați doar parțial în organism și determină creșterea producției de gaze. Guma de mestecat are, de asemenea, un alt bonus extraordinar: în timp ce mestecați, nu numai saliva dulce intră în stomac, ci și aerul, care va extinde stomacul din interior.

Varză

Se pare că toată lumea știe că varza determină creșterea formării gazelor. Pentru toate beneficiile acestui produs, este mai bine să renunțați la el în acele zile în care trebuie să vă arătați 100%. Cu toate acestea, există un singur secret. Balonarea este cauzată doar de varză proaspătă, dar prelucrată termic, poate deveni un produs bun pentru o gustare. Întregul secret se află în fibre grosiere, care provoacă flatulență, dar este distrus în timpul procesării.

Leguminoase

Un alt produs, ale cărui proprietăți de formare a gazelor sunt cunoscute de toată lumea, fără excepție. În acest caz, balonarea provoacă o proteină căreia stomacului îi lipsesc enzimele pentru o digestie completă și rapidă. Din această cauză, fasolea începe să fermenteze în stomacul nostru, provocând balonare și disconfort. Înmuierea boabelor înainte de gătit poate ajuta puțin.


Si alte articole:

0 0 votes
Rating Articol
Subscribe
Notify of
guest
5 Comentarii
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Mâncare care te face să te balonezi; […]

trackback

[…] Mâncare care te face să te balonezi; […]

trackback

[…] Mâncare care te face să te balonezi; […]

trackback

[…] MÂNCARE CARE TE FACE SĂ TE BALONEZI; […]

trackback

[…] Mâncare care te face să te balonezi; […]

EnglishItalianRomanian