Stil de viata sanatos

Stil de viata sanatos. Prieteni, se desfășoară un sfârșit de săptămână foarte, foarte lung, fără sfârșit. Ce altceva poti face? Cred că este timpul să ne gândim la stilul tău de viață. Un stil de viață sănătos nu înseamnă doar sport și renunțarea la obiceiurile proaste. Ești ceea ce mănânci și o astfel de afirmație a fost dovedită de mult timp prin cercetări științifice. Astăzi, regulile și sistemele nutriționale se numără în sute.

Cele 4 reguli ale dietei mele sănătoase: mâncați alimente sănătoase cu fiecare masă

Pe lângă creșterea aportului de vitamine, minerale, antioxidanți și fibre, consumul a cel puțin cinci porții pe zi este asociat cu un risc mai mic de boli cronice, inclusiv boli de inimă, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer.

Fructele și legumele ajută, de asemenea, să elimine alimentele care conțin mai multe calorii pe mușcătură, plus dacă încercați să slăbiți. De exemplu, o cană de legume fără amidon conține aproximativ 25 de calorii, comparativ cu 200 într-o cană de paste fierte. O pere medie în loc de o mână de chipsuri, biscuiți sau fursecuri poate reduce 50 până la 200 de calorii.

Faceți din apă băutura dvs. preferată

Ați auzit despre efectele nedorite ale consumului de sodiu atât regulat, cât și dietic, dar este posibil să nu fiți conștienți de unele dintre beneficiile consumului de mai mult H2O. Potrivit studiului, persoanele care obțin majoritatea aportului zilnic de lichide din apă simplă tind să aibă o dietă mai sănătoasă în general, incluzând mai multe fibre, mai puțin zahăr și mai puține alimente bogate în calorii.

Și pe lângă hidratare, apa poate fi un ajutor benefic pentru slăbire prin reducerea poftei de mâncare și îmbunătățirea metabolismului. Un studiu a constatat că oamenii care au băut aproximativ șapte căni de apă pe zi au mâncat cu aproape. 200 de calorii mai puțin pe zi decât cei care au băut mai puțin de un pahar.

Limitați aportul de zahăr

În prezent, europeanul mediu consumă 22 de lingurițe de zahăr adăugat în fiecare zi. Zahărul alb, rafinat, nu include substanțe benefice, spre deosebire de Mama Natură (de exemplu, zahărul din fructe). Iaurtul obișnuit din lapte sau zahărul pe care îl puneți în cafea nu prea fac diferența.

Aportul zilnic de zahăr nu trebuie să depășească 6 lingurițe pentru femei și 9 pentru bărbați, adică pentru mâncare și băuturi combinate. Acest lucru este strict, dar obiectivul nu este zero, ceea ce înseamnă că nu trebuie să expulzați complet zahărul. A-ți permite un pic de dulce poate fi o modalitate sănătoasă de a rămâne pe drumul cel bun, deoarece renunțarea completă la el poate duce la pofte și mâncare excesivă.

Nu evita glutenul

Dietele fără gluten sunt necesare numai pentru cei care suferă de boală celiacă, care este o boală congenitală care afectează o mică parte a populației lumii, în primul rând în România. Este adevărat că trebuie să mențineți cantitatea de carbohidrați din dietă la un nivel minim. Cu toate acestea, evitarea cerealelor integrale în întregime este o greșeală uriașă. Ca să nu mai vorbim, alimentele fără gluten sunt extrem de scumpe și inutile.


Descopera si alte Articole interesante:

*^* Cele mai bune – măști (fată) de casă.

*^* Răspunsul mirosului de transpirație în căldura verii.

*^* Relaxare eficientă de după vacanță.

0 0 votes
Rating Articol
Subscribe
Notify of
guest
4 Comentarii
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Stil de viata sanatos […]

trackback

[…] Stil de viata sanatos; […]

trackback

[…] Stil de viata sanatos […]